سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاخص صحت خط رهبری

ارسال شده توسط در 91/11/30:: 11:12 صبح

اینکه امروز 24 سال از رحلت امام و شروع رهبری آیت الله خامنه‌ای گذشته است ، بهترین راه برای درک موفق

بودن ایشان در رهبری کشور، درک این مساله است که دشمنان امام خمینی (ره) با ایشان دشمن و دوستان امام با

ایشان دوست هستند و این بهترین شاخص برای این است که رهبر انقلاب دقیقا در مسیر امام راحل حرکت می‌کنند.


آیت الله مصباح:رهبرانقلاب نماد راه اهلبیت(ع) است

ارسال شده توسط در 91/11/13:: 10:50 صبح

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تولد دوباره اسلام بود گفت:
امروز مقام معظم رهبری نماد راه اهل بیت(ع) است.
آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره اینکه راه سعادت، راه اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری نماد
راه اهل بیت(ع) هستند و زاویه گرفتن از مسیر ایشان موجب انحراف در مسیر انقلاب و اهل بیت(ع) خواهد شد.
کل مطلب...

3 سال قبل، سخنان تاریخی آیت الله مصباح درباره ولی فقیه چه بود؟

ارسال شده توسط در 91/11/1:: 8:20 صبح

رسا: آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار مدیران استان بوشهر اظهار داشت‌: «همه توطئه‌هایی که در این چند سال اخیر صورت گرفته برای تضعیف ولایت فقیه بوده است، زیرا وجود رهبری، تنها مانع نفوذ استعمار در کشور است و دشمن کسانی را توانسته فریب دهد که تعمق فکری نداشته و در خط ولایت نبودند. باید خدا را شکر کنیم، کسی را به ما مرحمت کرده که در طول زندگانی‌اش و در مدت 30 سال حکومت اسلامی یک ذره نقطه ضعف نشان نداده است، والا دشمن از کوه کاهی می‌ساخت و این به برکت مقام ولایت است که مورد عنایت و توجه بقیه‌الله (عج) است 
وی تاکید کرد‌: «همه هم و غم و تلاش دشمن برای این است که مقام ولی‌فقیه حذف و یا حداقل تضعیف و محدود شود و مقام ولایت را در حد مقامی مثل ریاست ‌جمهوری پایین بیاورند و چیزهایی که برای رئیس جمهور می‌گویند، بتوانند برای رهبری هم بگویند تا قداست مقام ولایت را از بین برده و علاقه قلبی و دینی مردم را نسبت به رهبری بکاهند. ویژگی‌های شخصیتی مقام معظم رهبری در بین همه شخصیت‌های دنیا خاص است و هم‌اکنون در میان تمام شخصیت‌های شناخته شده عالم مثل او پیدا نمی‌شود و اینها به برکت این است که ایشان رهبری دینی است لذا اگر در حفظ مقام ولایت خدای ناکرده کوتاه بیاییم، کفران نعمت کرده‌ایم و قطعا باید منتظر آثار سوء‌ این کفران باشیم
وی در پایان خاطرنشان کرد‌: «دشمن بداند ما برای حفظ خطوط اصلی انقلاب حاضریم جان بدهیم و مردم ایران اهانت به مقدسات و ولایت و تلاش برای تضعیف دینی و از حاکمیت انداختن قرآن را برنمی‌تابد چرا که مردم گوشت، پوست و استخوانشان با محبت اهل‌بیت (ع) عجین شده است و مهم‌ترین امری که امروز با آن مواجه هستیم و باید تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای آن بایستیم، «ولایت فقیه» است

; کل مطلب در اینجا...

آیت الله مکارم بعد از خطبه 29 خرداد چه گفت؟

ارسال شده توسط در 91/10/18:: 11:55 عصر

بخشی از گفتگوی خواندنی با حجت‌الاسلام آقاتهرانی:
آن جمعه طلایی که مقام معظم رهبری در ایام فتنه، خودشان نماز جمعه تهران را اقامه کردند. من پنجشنبه در قم خدمت آقایان مراجع بودم تا هم از محضرشان استفاده کنم و هم اگر اطلاعی از حوداث دارم به ایشان عرض کنم. بنا بود شنبه هم جلسه ای خدمت آیت ا... مکارم باشم. پس از آن خطبه به یادماندنی مقام معظم رهبری شنبه خدمت آقای مکارم رسیدم. همین که وارد شدم ایشان فرمودند: «ببینید ولایت فقیه را. فکر نمی کردم که ولایت فقیه بتواند این قدر کار کند. دیدید. همه چیز را تمام کردند.» و واقعاً همین طور بود.
منبع:http://rajanews.com/detail.asp?id=147016


افسر سابق سیا: آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نابود کر

ارسال شده توسط در 91/10/5:: 8:50 عصر

افسر سابق سیا: آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نابود کرد
حاجتی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به روایت روزنامه The Los Angeles Times در خصوص قدرت نفوذ ایران، اذعان داشت: اواخر شهریور 1387 روز نامه The Los Angeles Times«لس آنجلس تایمز» این چنین می نویسد: با توجه به رشد فزاینده قدرت و نفوذ ایران، جمهوری اسلامی به همچون خاری در چشم آمریکا در آمده است.
مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه به سخنان رئول مارک گرکت یکی از افسران سابق سازمان سیا نسبت به حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت: چندی پیش مؤوسسه نو محافظه کار، American Enterprise Institute«امریکن اینترپرایز»، در گزارشی به قلم رئول مارک گرکت از افسران سابق سیا، نوشت مواضع رهبر عالی ایران«امام خامنه ای» سیاست جرج بوش را نابود کرد.
وی ادامه داد: او آخرین بار در چالش هسته ای اعلام کرد؛ جمهوری اسلامی تسلیم نخواهد شد و اگر در برابر قدرت‌های متکبر یک گام به عقب برداریم باعث می شود تا آنان جلو بیایند! پس از این گرکت می نویسد: اگر امام خامنه ای همچون دیگر اشخاص مطرح ایران (برخی از سران فتنه) فرستاده ای را حتی به طور مخفیانه به واشنگتون اعزام می کرد؛ ما هم اکنون در تهران سفارتخانه خود را مجددا راه اندازی می کردیم، اما افسوس که این انفاق نیفتاد، بر این سیاق می توان گفت آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نیز نابود کرد.
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) افزود: آری به واقع آنان برای پایان دنیا برنامه ریزی کرده بودند؛ چرا که آنان با صراحت اعلام کرده بودند که چالش اصلی ما یک ابر حریفی به نام آیت الله خامنه ای است که البته مردم ایران به این ابر حریف اعتمادی آمیخته با اعتقاد دارند و این مسأله با سرعت عجیبی در حال گسترش است و باید به هر طریقی جلوی آن را گرفت.


بخشی از متن مصاحبه با آیت الله خزعلی

ارسال شده توسط در 91/9/23:: 10:37 عصر

آشنایی شما با مقام معظم رهبری از چه زمانی و چگونه بود؟
من در تبعید بودم و ایشان خودش را به من رساند. آمد و با هم صحبت کردیم و دیدم مرد دانشمندی است. پدرش آسیدجواد هم مرد بسیار محترم و مقدسی بود. آقای خامنه‌ای به پدرش بسیار علاقه‌مند بود و می‌گفت: «این مقامی که الان دارم به خاطر رعایت حال پدر است». پدر ایشان نابینا شد و ایشان درس در قم را رها کرد و برای پرستاری پدر به مشهد آمد.
شما پیش‌بینی می‌کردید که ایشان در جایگاه رهبری قرار بگیرد؟
نه، ولی بعد دیدم بسیار خوب است و در مجلس خبرگان به ایشان رأی دادیم. خودش حاضر نشد به خودش رأی بدهد، ولی ما رأی دادیم و بعد هم دیدیم خیلی رأی مثبت و خوبی شد. وله‌الحمد.
موقعی که رأی دادید، باور داشتید همینی خواهد شد که الان شده است؟
به این درجه نه، اما بعداً به‌‌مرور فهمیدم که انتخابمان بسیار خوب بوده است. امام هم به ایشان نظر بسیار مثبتی داشت و یک مقدار هم با بیان امام بود که ما در آن مجلس به این فکر افتادیم. ایشان به کر? شمالی رفته بود و امام در تلویزیون ایشان را دیده و گفته بود به درد رهبری می‌خورد. این جمل? امام، ما را تکان داد، ولی باز آن‌قدر در ما عمیق نبود، اما بعد دیدیم بسیار انتخاب خوبی بود و ارادتمان چند‌برابر شد.
ارزیابی شما از نقش ایشان در جایگاه رهبری و صیانت از انقلاب و ادام? خط امام چیست؟ الان خیلی‌ها مدعی خط امام هستند و به نام امام و با ادعای خط امام، فاصل? زیادی با اندیشه و راه امام دارند. تحلیل جنابعالی از نقشی که ایشان برای امتداد خط امام ایفا کرده است، چیست؟
به نظر من آقای مصباح، مطهری دوم است. ایشان می‌گوید: اگر آیت‌اله خامنه‌ای نبود، انقلاب از دست رفته بود. این انقلاب را ایشان حفظ کرد و خدا هم به ایشان کمک کرد.
از بُعد معنوی آقا چه مقدار خبر دارید؟
من این را می‌دانم که ایشان هنوز دارد مانند گذشته و همیشه، ساده زندگی می‌کند. این‌طور نیست که حالا که به جایی رسیده، برای خود زندگی مفصلی را تشکیل داده باشد. به پسرانش هم گفته اگر خواستید در اقتصاد وارد شوید، نام خامنه‌ای را از روی خود بردارید. هم? فرزندانش انسان‌های سالمی هستند. ایشان پیروز است، چون دارد با قناعت و ساده زندگی می‌کند.


سیدعلی خامنه ای برای جهان اسلام یک رحمت الهی است

ارسال شده توسط در 91/7/13:: 9:30 عصر

گفتگو با جعفر گونزالس، مسلمان و اندیشمند اسپانیایی
«جعفر گونزالس» الان در سالهای آخر ششمین دهه از زندگی‌اش است. در دانشگاه مهندسی الکترونیک و ادیتوری سینما خوانده است اما ناگهان همه چیز را کنار گذاشته است و با خواندن کتابی درباره اسلام مسلمان شده است. او در 33 سالگی با خانمی که پیش از این مسلمان شده بود و از شوهر قبلی‏اش سه فرزند داشت، ازدواج کرد و بعد در همان سالی که امام خمینی(ره) به رحمت خدا رفت، به ایران آمد تا علوم دینی را تحصیل کند. او بعد از چند سال تحصیل به اسپانیا برگشت و پایه گذار خیلی از کارهای پربرکت در آنجا شد مانند ترجمه قران کریم به زبان اسپانیولی. گفتگوی رجانیوز با او درباره شخصیت مقام معظم رهبری در نظر شیعیان غیر ایرانی را در زیر می خوانید. شیخ جعفر گونزالس مقام معظم رهبری را سیدعلی خامنه‌ای خطاب می‌کند و در اوج صمیمیت او را حاج آقا می‌خواند.
عنوان سوالهایی که از ایشان شده است:
نگاه مسلمانان و شیعیان غیر ایرانی به جایگاه رهبر معظم انقلاب چیست؟
خاطره ای از تاثیر صحبتهای ایشان در جمع دوستان خودتان دارید؟چه خصوصیاتی در ایشان وجود دارد که مسلمانان و شیعیان غیر ایرانی هم ایشان را رهبر خود می‌دانند؟ایشان چند وقت پیش فرمودند که این بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده تا قلب اروپا پیش خواهد رفت. تحلیل شما بعنوان کسی که در اروپا زندگی کرده اید و مردم آنجا را می‌شناسید نسبت به این فرمایش ایشان چیست؟
حالا به نظر شما اصلا این اتفاقات که در اروپا وجود دارد را می توان به این روندی که شما درباره انقلاب اسلامی و شمال آفریقا گفتید ربط داد؟الان در خود اسپانیا آیا مسلمانان و شیعیان پیگیر صحبتهای مقام معظم رهبری هستند و صحبتها و نظرات ایشان را دنبال می کنند؟اگر صحبتی مانده بفرمایید.
ادامه مطلب...

رهبر شیعیان نیجریه:آیت الله خامنه ای از جایگاه ویژهای در بین شیع

ارسال شده توسط در 91/2/20:: 9:47 عصر

رهبر شیعیان نیجریه:آیت‌الله خامنه‌ای از جایگاه ویژه‌ای در بین شیعیان نیجریه برخوردار هستند

"ابراهیم الزکزکی" رهبر جنبش شیعیان در نیجریه با اشاره به افزایش گرایشات شیعی در این کشور تاکید کرد که شیعیان نیجریه احترام خاصی برای آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران به عنوان مقتدای شیعیان در جهان قائل هستند. ادامه مطلب...

اکونومیست: آیت الله خامنه ای در مدیریت بحرانها بی نظیر است

ارسال شده توسط در 91/2/18:: 10:13 عصر

«آیت الله خامنه ای رهبر ایران به روشی غیرمتعارف اما کارساز بحران ها را مدیریت می کند و این یکی از دلایل اصلی مقاومت و پایداری حکومت اسلامی در برابر مسائلی است که از نگاه دیگران بحران و مشکل بسیار جدی ارزیابی می شود».

به گزارش کیهان، هفته نامه انگلیسی اکونومیست، این تحلیل را در ارزیابی علت مقاومت پیروزمندانه جمهوری اسلامی بر سر چالش هسته ای با غرب منتشر کرد و با اشاره به بی نظیر بودن مدیریت رهبر انقلاب در غلبه بر بحران ها نوشت: ادامه مطلب...

نصر الله بعد از بوسیدن دست آقا چه گفت؟

ارسال شده توسط در 91/1/31:: 9:40 عصر

دکتر امیر حسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد
رفته بودیم لبنان، دیداری با سید حسن نصرالله داشتیم، در برگشت آقای شیخ‌الاسلام خاطره‌ای از ایشان برای ما تعریف کرد. گفت پسر ایشان سید هادی که به شهادت رسید بزرگان عرب جمع شدند و صف ایستاده بودند و یکی یکی دست سید حسن را می‌بوسیدند، این باعث محبوبیت گسترده‌ای برای ایشان گردید. ایشان ایران آمد، در حالی که آقا دستش را عقب می‌کشید، خم شد و دست حضرت آقا را بوسید. بعضی از رسانه‌های وابسته به غرب سر این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداختند. شیخ‌الاسلام (سفیر وقت ایران در سوریه) موقع برگشت به ایشان گفت سید چه ضرورتی داشت که شما این کار را انجام دهید، آقا هم که راضی نبودند. ایشان در جواب گفت می‌خواستم ببینم با خودم چقدر صادقم. من که می‌گویم همه چیزم متعلق به آقاست و داشته و نداشته‌ام متعلق به ایشان است، آیا حاضرم همه داشته‌هایم را به پای ایشان بریزم یا نه؟
 
موسوی سفیر فعلی ایران در سوریه از سید حسن نصرالله اینگونه نقل می‌کنند که روزی از ایشان پرسیدم راز این همه محبوبیت شما در چیست؟ او در پاسخ گفت به عارفی رسیدم گفتم مرا نصیحتی کن گفت سید هر کاری می‌خواهی بکنی برای خدا باشد. این است که او یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیای امروز ماست، خدا با اوست، قلب مردم با اوست و این به خاطر صداقتش در ولایتمداری است. چیزی که می‌توانم همه مسئولین جمهوری اسلامی را به آن دعوت کنم الگو گرفتن از سید در عشق و تبعیت از اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری است.
منبع:

http://rajanews.com/detail.asp?id=123174

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

بازدید امروز: 79 ، بازدید دیروز: 125 ، کل بازدیدها: 390466
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ