سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان کتاب کتاب «مدح خورشید»

ارسال شده توسط در 92/11/13:: 12:29 عصر
کتاب «مدح خورشید» را رایگان دانلود کنید

درآستانه دهه فجر امکان دانلود کتاب«مدح خورشید» که خاطرات رهبرمعظّم انقلاب اسلامی درباره‌ شخصیت حضرت امام خمینی‌(ره) است، فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی«منانشر»، کتاب«مدح خورشید» برای اولین بار در بهار سال91 ودر آستانه ایام رحلت امام خمینی(ره) منتشر و روانه بازار شد. ادامه مطلب...

دانلود کتاب «من دیپلمات نیستم، من انقلابیام»

ارسال شده توسط در 92/11/6:: 7:58 صبح
دانلود کتاب «من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام»

 کتاب «من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام!» دومین کتاب از مجموعه منشورات «دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی»ست که در تحقیقی موشکافانه ابعاد و زوایای فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) را درباره دو موضوع مهم «مذاکره و تحریم» در دو ساله اخیر بررسی نموده است.

من دیپلمات نیستم، انقلابی‌ام

در فصل اول سعی شدi تلاش ایشان برای عمق بخشی تحلیل ها به سمت درگیری جبهه حق و باطل و مواجهه دولت مستکبر آمریکا با ملت استکبارستیز ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

در فصل دوم، نگاه همه جانبه ایشان به علل تحریم ها و توجه به برکات حاصل از تحریم ها ادامه مطلب...

خبرنامه الکترونیکی KHAMENEI.IR

ارسال شده توسط در 92/9/1:: 9:21 عصر

سرویس خبرنامه الکترونیکی KHAMENEI.IR آغاز به کار کرد.


http://farsi.khamenei.ir/email-register 
این سرویس به علاقمندان این امکان را می‌دهد که آخرین بیانات و اخبار مربوط به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را بلافاصله پس از انتشار، در صندوق پست الکترونیکی خود دریافت کنند. خبرنامه الکترونیکی KHAMENEI.IR در فاز اول، دو بسته‌ی محتوایی را برای اعضای خود ارسال می‌کند:
یک: بسته‌ی «آخرین رویداد»: پس از انجام دیدار یا صدور پیام توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، متن بیانات یا پیام، پیامک‌های دیدار، لینک عکس و صوت و فیلم برای دریافت، جدول مرور سریع دیدار، روزنگار و کلیدواژه‌های استفاده شده توسط رهبر انقلاب به صندوق پست الکترونیکی شما ارسال می‌شود.
دو: بسته‌ی «مطالب برگزیده‌»: لینک محصولات برگزیده سایت شامل کلیپ‌‌های صوتی و تصویری، اینفوگرافیک، نمودار درختی، یادداشت‌ها و گفتگوی‌های برگزیده و... برای شما ارسال می‌شود.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_moharam2/images/home/rect-1-n.gif شما می‌توانید برای عضویت در خبرنامه الکترونیکی KHAMENEI.IR ابتدا بسته‌ی مورد نظر خود را از پایین این صفحه، انتخاب و سپس فرم ثبت نام را تکمیل فرمائید.
دو نکته را به خاطر داشته باشید:
1- برای لغو عضویت می توانید از طریق لینک لغو عضویت در ذیل هر خبرنامه ارسالی، عضویت خود را لغو نمائید.
2- پس از عضویت در خبرنامه، در صورت عدم دریافت آن، به پوشه spam یا junk پست الکترونیکی خود مراجعه کنید.

 


دانلود کتاب 14 جلدی «پیشوایان هدایت»

ارسال شده توسط در 92/9/1:: 8:18 عصر

گفتن این‌که تاریخ 250 ساله‌ی اهل بیت(ع) حکایت درخشش نوری واحد است، به زبان، ساده است اما نشان‌دادن آن با جزئیات و در قالب بیش از چهار هزار صفحه کتاب و ذیل سرفصل‌های مختلف و با بهره‌گیری از منابع متعدد، کار دشواری است که مجموعه‌ی 14 جلدی اعلام‌الهدایة از عهده‌ی آن برآمده است.

«زندگى پیغمبر را میلى‌مترى باید مطالعه کرد. ادامه مطلب...

مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر رهبری

ارسال شده توسط در 92/6/8:: 7:2 صبح

مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری در استانها و شهرهای مختلف

 

برای دیدن آدرس و تلفنها کلیک کنید 

 


سامانه پیامک KHAMENEI.IR

ارسال شده توسط در 92/4/24:: 7:43 عصر

سامانه پیامک KHAMENEI.IR

سامانه‌ی خبری پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 3 بخش در اختیار عموم علاقمندان قرار دارد:
الف) اطلاع‌رسانی اخبار و بیانات: با عضویت در این گروه بیانات رهبر انقلاب در دیدارها یا رویدادهای مربوط به ایشان برای شما ارسال می‌شود.
ب) پیامک‌های مناسبتی: با عضویت در این گروه جملات رهبر انقلاب درباره مناسبت‌های انقلابی، مذهبی و مسائل روز در طول سال برای شما ارسال خواهد شد.
ج) خبرنگاری: با عضویت در این گروه پیامک‌های خبری بیشتر و سریعتر درباره‌ی دیدارها، پیام‌ها، نامه‌ها و رویدادهای پیرامون رهبرانقلاب دریافت خواهید کرد.

KHAMENEI.IR هزینه‌ای بابت این خدمات دریافت نخواهد کرد و فقط اپراتور مربوطه به ازای هر بسته‌ی پیامکی ارسال‌شده، مبلغی را اخذ خواهد نمود.
علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 20110 در این سامانه عضو شوند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20991/smpf.jpg

 

آغاز به کار بخش خانواده ایرانی در سایت رهبرانقلاب

ارسال شده توسط در 91/8/22:: 7:39 صبح

بخش «خانواده ایرانی» در پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir  دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی آغاز به ‌کار کرد.

توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زوج‌های جوان در جلسات عقد، قسمت اصلی صفحه‌ی «خانواده‌ی ایرانی» را تشکیل می‌دهد. دیگر مطالب این بخش مانند گفت‌وگو، مقاله، فیلم، صوت، عکس و اینفوگرافیک راجع به بحث ازدواج و خانواده نیز در این بخش منعکس می‌شود.
 
این صفحه همزمان با روز خانواده رونمایی شده و از اینجا قابل مشاهده است.

«ترنج» نماینده اصلی توزیع «شرح اسم» در کشور

ارسال شده توسط در 91/7/25:: 7:13 عصر

شرکت توزیعی محصولات فرهنگی «ترنج» نماینده اصلی توزیع کتاب «شرح اسم» زندگینامه مستند رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش رجانیوز به نقل از منا نشر، شرکت توزیعی محصولات فرهنگی «ترنج» نماینده اصلی توزیع کتاب «شرح اسم» زندگینامه مستند رهبر معظم انقلاب است و علاقه مندان می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 66979020 این اثر را سفارش دهند.
 
همچنین علاقه مندان به خرید کتاب می توانند به نشانی خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهدای ژاندارمری، بین خیابان 12 فروردین و اردیبشهت، پلاک 140، شرکت توزیعی محصولات فرهنگی «ترنج» این کتاب مراجعه کنند.
 
کتاب «شرح اسم» زندگینامه مستند رهبر معظم انقلاب از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1318 تا 1357 نوشته هدایت الله بهبودی به همراه 80 عکس تاریخی از سوی موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منتشر شده است.


فراخوان اینترنتی KHAMENEI.IR از دانشجویان

ارسال شده توسط در 91/5/12:: 2:15 عصر

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری فراخوانی با موضوع «مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان» کرده که متن آن به شرح زیر است:
با توجه به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ به نظر شما مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟
اعضای جامعه‌ی دانشگاهی می‌توانند نظرات خود را به همراه نام دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی از صفحه مخصوص به این فراخوان ،ارسال کنند.


به مناسبت سال روز تولد امام خامنه ای

ارسال شده توسط در 91/4/23:: 12:53 عصر

در این مدت هیچ کس اجازه نداشته است از اموال دولتی جشنی به مناسبت تولد ایشان برگزار کند و حتی افرادی اگر پیدا شده اند و جشن مختصری برگزارکرده اند آقا سخت رنجیده شده اند .
حضرت آیت الله  العظمی امام سید علی خامنه ای در روز 24 تیرماه 1318 برابر با 28 صفر 1358 قمری در مشهد مقدس  چشم به جهان گشود.
تولد سید علی خامنه ای از آنجا قابل توجه است که وی عمر پربرکت خود را صرف نهال تنومند انقلاب اسلامی کرده است و در سخت ترین شرایط و بحرانها که کوه شخصیت های به ظاهر بزرگ ریزش میکند،قله ایمان ایشان استوار تر گشته و تسلیم پذیری و نرمش را به دامنه اراده اش مجال نیافته است. ادامه مطلب...

   1   2      >