سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب 72 سخن عاشورایی از بیانات حضرت آقا

ارسال شده توسط در 90/9/1:: 6:57 عصر

کتاب 72 سخن عاشورایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.
کتاب 72 سخن عاشورایی همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای« مدظله العالی» ) وارد بازار نشر می شود.
این کتاب در 296 صفحه شامل گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» درباره مسائل مختلف مربوط به نهضت حسینی می‌باشد که از خرداد 1368 تا تیرماه 1390 در محافل و مجالس گوناگون ایراد و در قالب 72 سخن جمع آوری شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: ادامه مطلب...

ولادت امام خامنه ای مبارک

ارسال شده توسط در 90/4/22:: 6:3 عصر

 

لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد        یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد

پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف         خورشیدشهر خامنه 72ساله شد

بعد از تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) سالروز ولادت امام خامنه ای در 24 تیر مبارک باد.


حضور رهبر معظم انقلاب در منزل آیت الله مصباح+فایل صوتی

ارسال شده توسط در 90/3/11:: 12:20 صبح

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در جریان بازدید از بزرگان و مراجع عظام تقلید با حضور در منزل آیت‌الله مصباح یزدی نیز نزدیک به 30 دقیقه با ایشان و خانواده و فرزندان وی به گفت‌وگو پرداختند.

رجانیوز سال گذشته متن بیانات رهبر انقلاب و سخنان آیت‌الله مصباح در این دیدار را منتشر کرد، اما در شرایطی که برخی جریان‌های منحرف طی روزهای اخیر حملات خود علیه آیت‌الله مصباح را تشدید کرده‌اند، فایل صوتی بخشی از این دیدار که در فضایی عاطفی برگزار شد، در ادامه با متن سخنان بازنشر داده می‌شود. به‌دلیل حضور فرزندان و نوه‌های کوچک آیت‌الله مصباح در این دیدار، صدای کودکان در فایل صوتی این دیدار صمیمانه شنیده می‌شود.
برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید.
در ابتدای این دیدار، مقام معظم رهبری، بعد از ادامه مطلب...

دلایل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر از نظر رهبر انقلاب

ارسال شده توسط در 90/3/3:: 11:51 عصر

امروز، سوم خرداد است؛ سالروز آزای و فتح خرمشهر. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب (Khamenei.ir) به بازخوانی سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، (به عنوان رییس جمهوری و رییس شورای عالی دفاع در آن زمان) می‌پردازد. این بیانات که دلایل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر را مطرح میکند، در گفتگو با خبرنگار صداوسیما و در تاریخ 1365/6/29 ایراد شده است.
 
متن این پرسش و پاسخ به شرح زیر است:
 
سوال: آقاى خامنه‌اى سؤالى که مى‌شود مطرح کرد مسأله‌ى دفاعى بودن جنگ است. ما از ابتداى جنگ و شروع تجاوز عراق اعلام کردیم که در حال دفاع هستیم و بعد از این‌که وارد خاک عراق هم شدیم این مسأله را عنوان مى‌کنیم که باز جنگ ما یک جنگ دفاعى است. شما این مسأله را چگونه تعبیر مى‌کنید؟ ادامه مطلب...

شهید محمد جهان آرا به روایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

ارسال شده توسط در 89/12/17:: 9:30 عصر

من مایلم این‌جا یادى از "محمد جهان‌آرا " شهید عزیز خرمشهر و شهدایى که در خرمشهر مظلوم آن‌طور مقاومت کردند بکنم. آن‌روزها بنده در اهواز از نزدیک شاهد قضایا بودم. خرمشهر در واقع هیچ نیروى مسلحى نداشت؛ نه که صدوبیست هزار نداشت بلکه ده هزار، پنج هزار هم نداشت. چند تانک تعمیرى از کار افتاده را مرحوم شهید "اقارب‌پرست " - که افسر ارتشى بسیار متعهدى بود - از خسروآباد به خرمشهر آورده بود، تعمیر کرد. (البته این مال بعد است. در قسمت اصلى خرمشهر که نیرویى نبود). ادامه مطلب...

حواشی نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب به قلم شما و از دریچه

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 11:20 عصر

همزمان با سالروز شهادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام،‌ نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه خواهد شد.
شما می‌توانید فردا و در حاشیه‌ی نماز جمعه تهران، مشاهدات و گزارش‌های خود را در قالب‌های فیلم‌، عکس، صوت، یادداشت و... ثبت کنید و به info@khamenei.ir بفرستید تا در این پایگاه اطلاع‌رسانی منعکس شود.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10940/001.gif

پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سفر رهبر انقلاب به قم نیز، منعکس‌کننده‌ی تصاویر ارسالی هم‌وطنان قمی بود که در اینجا می‌توانید مشاهده کنید:
» به گزارش شما/1
» به گزارش شما/2
» به گزارش شما/


باز سازی وبلاگ

ارسال شده توسط در 89/8/26:: 10:33 عصر

دوستان عزیز و کاربران گرامی به دلایلی تصمیم گرفتم که کل وبلاگ را که قریب یک  سال فعال و به همت شما دوستان پویا بود باز سازی کنم

ان شاء الله در اسرع وقت  همه مطالب باز نشانی خواهد شد.



بازدید امروز: 16 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 389222
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ