افسر سابق سیا: آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نابود کرد
حاجتی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به روایت روزنامه The Los Angeles Times در خصوص قدرت نفوذ ایران، اذعان داشت: اواخر شهریور 1387 روز نامه The Los Angeles Times«لس آنجلس تایمز» این چنین می نویسد: با توجه به رشد فزاینده قدرت و نفوذ ایران، جمهوری اسلامی به همچون خاری در چشم آمریکا در آمده است.
مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه به سخنان رئول مارک گرکت یکی از افسران سابق سازمان سیا نسبت به حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت: چندی پیش مؤوسسه نو محافظه کار، American Enterprise Institute«امریکن اینترپرایز»، در گزارشی به قلم رئول مارک گرکت از افسران سابق سیا، نوشت مواضع رهبر عالی ایران«امام خامنه ای» سیاست جرج بوش را نابود کرد.
وی ادامه داد: او آخرین بار در چالش هسته ای اعلام کرد؛ جمهوری اسلامی تسلیم نخواهد شد و اگر در برابر قدرت‌های متکبر یک گام به عقب برداریم باعث می شود تا آنان جلو بیایند! پس از این گرکت می نویسد: اگر امام خامنه ای همچون دیگر اشخاص مطرح ایران (برخی از سران فتنه) فرستاده ای را حتی به طور مخفیانه به واشنگتون اعزام می کرد؛ ما هم اکنون در تهران سفارتخانه خود را مجددا راه اندازی می کردیم، اما افسوس که این انفاق نیفتاد، بر این سیاق می توان گفت آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نیز نابود کرد.
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) افزود: آری به واقع آنان برای پایان دنیا برنامه ریزی کرده بودند؛ چرا که آنان با صراحت اعلام کرده بودند که چالش اصلی ما یک ابر حریفی به نام آیت الله خامنه ای است که البته مردم ایران به این ابر حریف اعتمادی آمیخته با اعتقاد دارند و این مسأله با سرعت عجیبی در حال گسترش است و باید به هر طریقی جلوی آن را گرفت.