سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات بسیار عجیب و قابل تامل بزرگان عرفان درباره مقام معظم رهبری

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:37 صبح

نظرات بسیار عجیب و قابل تامل بزرگان عرفان درباره مقام معظم رهبری(مدظله) که نشان دهنده جایگاه بسیار برجسته و ممتاز معظم له می باشد
 

امام خمینی(ره):

من مضطرب هستم تا برگردید!

امام خمینی(ره) خطاب به مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان: هر موقعی‌که شما به سفر می‌روید، من مضطرب هستم تا برگردید. خیلی سفر نروید! همچنین امام راحل در مورد امام خامنه ای می فرمودند : شما مانند خورشیدی هستید که نورافشانی می کنید.

آیت‌الله العظمی بهجت :

ختم صلوات برای سلامتی آقا

فرزند آیت‌الله العظمی بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره می‌کند و می‌گوید: این موضوع سبب شد تا معظم‌له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم‌ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت‌الله بهجت ادامه داشته است. برخی نیز از پیش‌بینی رهبری آقا چند سال پیش از رهبری توسط ایشان خبر داده‌اند.


فرمایشات آیت الله حسن زداه آملی :

گوش‌شان به دهان حضرت حجت(عج) است

علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.
ایشان در جای دیگر فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است. این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج).

حجت الاسلام فاطمی نیا :

این مرد بزرگ عز اسلام است

این مرد بزرگ عز اسلام است و هرکس با این مرد بزرگ با مقام معظم رهبری مخالفت کند.خدا ازش نمی گذرد،
اگر یقین نداشتم نمی گفتم خدایا تو شاهدی که چیزی می دونم و می گم
جوانی باشد ،پیری باشد،هرکس باشد با یک مشت افکار پوسیده وپاشیده که از صاحبان هواهای فاسد نفسانی گاهی عرضه می شود .
توجه فرمودی؟
اگر کسی گوش به حرف کسی بده و خدای ناکرده بر این بر بیاد که با این مرد بزرگ که امروز ابروی اسلام است،عز اسلام است.این فرزند حضرت زهرا ،بخواد

امروز این میراث پرچم دار اسلام است،امروز این میراث مشعل دار ام القری است.رهبر ما این مرد بزرگه
هرکس با او مخالفت کنه با اسلام مخالفت کرده و هرکس با شئونات اسلام مخالفت کند خدا او را نمی بخشد
حواستون باشه
فایل صوتی:
678 کیلوبایت
دانلود کلیپ صوتی

مستقیم یا غیر مستقیم

آیت الله العظمی بهاءالدینی :

خورشید اینجا تابید و رفت!

روزی بعد از ملاقات حضرت آقا با آیت‌الله بهاءالدینی از ایشان می‌پرسند که آیا دیروز مقام معظم رهبری به اینجا آمده بود؟ ایشان در جواب می‌فرمایند: بله چند دقیقه خورشید اینجا تابید و رفت، او چون خورشید دارای خیر و برکات است.

یکی از روزها که حضرت آقا تشریف برده بودند به جمکران، حدود ساعت دو شب به حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی خبر می‌دهند که آقا صبح بعد از نماز می‌خواهند تشریف بیاورند منزل شما. تیم حفاظت ساعت چهار صبح برای آماده کردن شرایط به منزل ایشان می‌روند که متوجه می‌شوند آقای بهاءالدینی، پیرمرد نود ساله جلوی در خانه ایستاده‌اند. می‌گویند: آقا چرا با این کهولت سن اینجا تشریف دارید؟ ایشان می‌فرمایند: برای دیدن رهبر بزرگ انقلاب، من از همان ساعتی که شما زنگ زدید آمده‌ام استقبال.

آیت الله طالقانی :

امید آینده اسلام

مرحوم آیت‌الله طالقانی تصریح می‌فرمودند: آقای خامنه‌ای امید آینده اسلام است. آیت‌الله العظمی میلانی در سنین جوانی ایشان را مجتهد خطاب می‌کند.

آیت الله صدوقی :

آیت الله العظمی خامنه ای(در سنین جوانی آقا!)

در زمان انقلاب، بین حزب جمهوری اسلامی و امام جمعه بندرعباس اختلافی در گرفت. آقای صدوقی به من گفتند تا درباره اختلاف آن‌ها، گزارشی بیاورم. بعد از تهیه و دادن گزارش آن به آقای صدوقی، ایشان پرسیدند: کی به تهران می‌روی؟ گفتم فردا. ایشان پاکتی را به من دادند. پشت پاکت نوشته بود: "تقدیم به محضر مبارک آیت‌الله‌ العظمی آقای خامنه‌ای " پسر آقای صدوقی اعتراض کردند که آیا ایشان به مقام آیت‌اللهی رسیده‌اند؟ آقای صدوقی از بالای عینک به پسرش نگاه کرد و گفت: "بله که آیت‌الله‌ هستند. "(حجت‌الاسلام راشد یزدی)

http://www.jahannews.com/vdcfcjdyvw6d0ea.igiw.html

این تعابیرعمیق و تمجیدهای عجیب از سوی کسانی که در صدق و راستگویی آنها ذره ای شائبه و شک وجود ندارد ، انسان را متوجه این حقیقت می نماید که امام خامنه ای که اینک ولی امر مسلمین و بزرگ رهبر جبهه حق در مصاف با باطل است ، جایگاه بسیار برجسته ای در نزد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد که این خصوصیت ایشان کاملا منطبق بر صفتی از سیدخراسانی می باشد که انقلاب موعود مقدمه ساز روایات رو رهبری کرده و پرچم اسلام و انقلاب را به دستان مبارک حضرت مهدی(عج) می سپارد.


تعریف آمریکایی ها از علمدار

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:36 صبح

موسسه آمریکایی تحقیق و توسعه (RAND) به تازگی کتابی با عنوان "روحانیت، پاسداران، و بنیادها" در ایران منتشر کرده و در آن با اشاره به نقش رهبری انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای را مدیری با تدبیر،کاریزما و مقتدر با اعتماد به نفس بسیار بالا معرفی کرده

 


شهید مطهری: نمونه های ارزندهای چون [آیت الله]خامنهای کم داریم

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:35 صبح

 شهید مرتضی مطهری ضمن اظهار تاسف از بازداشت[آیت الله] سیدعلی خامنه ای اظهار داشته ما کمتر نمونه ارزنده چون [آیت الله]خامنه ای داریم و این نیروها هم نباید اینگونه هدر رود و گوشه های زندان تلف گردند.
 
توضیحات: در سند زیر شهید مطهری در بهمن 1353 به تجلیل از شخصیت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای پرداخته است. آیت‌الله خامنه‌ای در آن زمان توسط شهربانی استان خراسان بازداشت شده بود.


شماره گزارش: 9/17498
تاریخ گزارش: 53/11/5
موضوع: مرتضی مطهری

یاد شده در محل دانشکده الهیات دانشگاه تهران ضمن اظهار تاسف از بازداشت[آیت الله] سیدعلی خامنه ای اظهار داشته ما کمتر نمونه ارزنده چون[ آیت الله]خامنه ای داریم و این نیروها هم نباید اینگونه هدررود و گوشه های زندان تلف گردند. [شهید]مطهری پس از ستودن [آیت الله]خامنه ای او را از عوامل موثر در روشن کردن افکار اجتماع دانست و افزود شیخ دیگری به نام [شهید آیت الله حسین]غفاری را که از پیش نمازهای تهران بود در زندان سازمان امنیت کشته اند . وی ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: شیخ غفاری پیرمردی گوشه گیر بود که چندان منشا اثر نبود و اگر هم زنده بود چندان اثر چشمگیری نداشت ولی کشتن او تبلیغ عجیبی علیه سازمان امنیت بود زیرا خبر کشتن او به همه محافل دینی رسید و همه گروه های روشن بین فهمیدند و این عمل نفرت همه مردم را علیه سازمان امنیتن برانگیخت و قیافه آدم کشی این دستگاه باردیگر بر مردم و کوچه و بازار آشکار گردید./.


شعری از حداد عادل در وصف رهبر انقلاب

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:34 صبح

 زمانی که این شعر را خواندم، واقعا از دلم برخاست و می دانستم که ایشان هم خوش ندارند کسی از ایشان تعریف کند.
ای دل دریایی ات کشتی نشینان را امید
ای دو چشمانت چراغ شام یلدای همه
آفتاب صورتت خورشید فردای همه
ای دل دریایی ات کشتی نشینان را امید
وی نگاه روشنت فانوس دریای همه
ای بیان دلنشینت بارش باران نور
وی کلام آتشینت آتش نای همه
خنده های گاه گاهت خنده خورشید صبح
شعله لرزان آهت شمع شب های همه
قامتت نخل بلند گلشن آزادگی
سرو سرسبزی سزاوار تماشای همه
گر کسی از من نشانی از تو جوید، گویمش
خانه ای در کوچه باغ دل ، پذیرای همه
لاله زار عشق یکدم بی گل رویت مباد
ای گل رویت بهار عالم آرای همه
دکتر حداد عادل درباره ی این شعر که در وصف رهبر فرزانه انقلاب سروده است، می گوید: «زمانی که این شعر را برای ایشان خواندم، واقعا از دلم برخاست و می دانستم که ایشان هم خوش ندارند کسی از ایشان تعریف کند و خیلی با احتیاط برای ایشان خواندم. یکبار هم بیشتر نخواندم و هیچوقت هم ایشان پس از آن، سراغ این شعر را نگرفتند و از سال 1371 تا حالا هم این شعر هیچ جایی چاپ نشده است.»


حاج سید احمد خمینی در وصف رهبر معظم انقلاب

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:33 صبح

خاطرات منتشر نشده محمد نبی حبیبی دبیر کل موتلفه از مرحوم سید احمد خمینی،
در بهمن سال 1369 - حدود نوزده ماه پس از رحلت حضرت امام- به اتفاق جناب آقای حاج محسن رفیق‌دوست با مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج احمد خمینی(رحمة‌الله‌علیه) ملاقات خصوصی داشتیم. در این ملاقات، این‌جانب به ایشان عرض کردم که شما چند روز پیش جمله‌ای فرمودید و رسانه‌ها هم پخش کردند که به سهم خودم لازم می‌دانم از جناب‌عالی تقدیر و تشکر کنم. ایشان پرسیدند کدام جمله؟ عرض کردم جمله‌ی شما این بود که "هرکس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، در خط آمریکاست." حاج احمد آقا فرمودند: "آقای حبیبی! من این جمله را با اعتقاد کامل به آن، بیان کردم و جداً معتقدم، هرکس این تفاوت را قائل باشد، بخواهد یا نخواهد در خط آمریکا است." و اضافه نمودند: "یکی از موارد شگفتی من این است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حدود نوزده ماه، چگونه توانسته‌اند تعادل و توازن در کشور را مدیریت کنند؟ چون عوامل مهمی برای برهم زدن این تعادل و توازن و ایجاد بحران وجود دارد. ادامه مطلب...

امام خمینى:یک نفر را مثل آقاى خامنه ای پیدا نمی کنید

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:31 صبح



« یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى طولانى مى شناسم،.»
امام خمینى «قدس سره»
منبع...

حضرت علامه حسن زاده آملی رهبرتان را دوست بدارید

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:29 صبح

رهبرتان را دوست بدارید.
حضرت علامه حسن‌زاده آملی:
رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید؛ او دلداری است که دنیا شکارش نکرده
حضرت علامه حسن زاده آملی از علمای برجسته وسرشناس حوزه علمیه قم که به جهت مراتب ویژه علمی و عرفانی از استوانه‌های حوزه‌های علمیه به شمار می روند، در انتهای یکی از جلسات سخنرانی خود، عبارات مهمی را در شأن رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند.
ادامه مطلب...

آقا و امام

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:26 صبح

یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش
بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى
طولانى مى شناسم (امام خمینی)

-شما (آیت الله خامنه ای)همچون خورشید روشنی می دهید (امام خمینی)

عشق یعنی یک خمینی سادگی    عشق یعنی با علی دلدادگی

عشق یعنی لافتی الا علی            عشق یعنی رهبرم سید علی



- خدایا ستاره ها رفتند خورشید را نگه دار


واقعا رهبر عزیز ما تالی تلو معصوم است

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 11:25 صبح

آیت الله مصباح یزدی در جشن بزرگ عمامه‌گذاری طلاب مدرسه معصومیه قم با ضروری خواندن بصیرت در عرصه باور‌های دینی، ارزش‌های دینی و امور اجتماعی خاطر نشان کرد: خداوند را باید سپاسگزار باشیم که ویژگی‌هایی همچون علم، تقوا، بصیرت و آگاهی به زمان را در وجود رهبر معظم انقلاب جمع کرده است.

واقعا رهبر عزیز ما تالی تلو معصوم است

خدا را باید بسیار شکر کنیم. بنده صادقانه عرض میکنم. اگر امثال بنده شبانه روز تسبیح دست بگیریم و فقط خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری به ما داده والله معتقدم که از عهده شکر این نعمت بر نمی آییم. نمی‌توانیم درک کنیم که خدا چه نعمت بزرگی به ما داده است. که این خصوصیت ها را در یک شخص جمع کرده است.

امروز پرچم دار حمایت از دین، رواج اسلام و تشیَع، تقوا و بصیرت، اراده ی الهی تعلق گرفته که این شخصیت عظیم باشد.
رهبر عزیز ما تالی‌تِلو معصوم است / روحانیت باید برای سکوتش و برای هر جمله‌اش حجت داشته باشد. ادامه مطلب...

پیش بینی آیت الله بهاءالدینی از رهبری آیتالله خامنهای سالها قبل

ارسال شده توسط در 89/8/27:: 8:27 صبح

آقای حسین حیدری کاشانی که سال ها توفیق درک محضر حضرت آیت الله بهاءالدینی را داشته است، در همین باب خاطره ای نقل نموده که خواندنش خالی از لطف نیست:«در یکی از سفرهایی که مقام معظم رهبری به قم تشریف آوردند صبح روزی بود که یکی از دوستان بزرگوار در منزل آمد و فرمود: آقا به منزل آقای بهاءالدینی می آیند، بیا برویم. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

بازدید امروز: 26 ، بازدید دیروز: 27 ، کل بازدیدها: 390086
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ