آیت‌الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سالگرد نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88گفت: ایشان یکی از مردان شماره یک تاریخ بعد از حضرات معصومین(ع) است و ما هرچه از ایشان دیده‌ایم تقوا، آگاهی، اسلام‌شناسی و حفظ شرایط یک حاکم اسلامی بوده است.

آیت‌الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 اظهار داشت: این نمازجمعه پرشکوهترین و دشمن‌شکن‌ترین نمازجمعه تاریخ انقلاب بوده است که در آن مقام معظم رهبری به فضل الهی آتش فتنه را خاموش کرد.

وی گفت: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از همان روز اول که وارد میدان رهبری شدند و این مسئولیت عظیم و سنگین الهی را قبول کردند، ایمان، درایت، کفایت و بصیرت خود را به خوبی نشان داده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی همیشه در سخنرانی‌های خود ابعاد مختلف موضوع را مورد توجه و تبیین قرار می‌دهند و آنرا از جنبه‌های مختلف داخلی، بین‌المللی، سیاسی، اجتماعی و ... تشریح می‌کنند و تا به امروز نیز این مرد بزرگ الهی به همین منوال در جایگاه رهبری حرکت کرده است و همچون پدر دلسوز برای ملت بود‌ه‌اند.

آیت‌الله ممدوحی گفت: بدون هیچگونه تملق و اغراق و با قاطعیت می‌گویم ایشان یکی از مردان شماره یک تاریخ بعد از حضرات معصومین(ع) است و ما هرچه از ایشان دیده‌ایم تقوا، آگاهی، اسلام‌شناسی و حفظ شرایط یک حاکم اسلامی بوده است، لذا باید گفت: که ایشان یک شخصیت طراز اول در جهان اسلام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و فتنه‌گران در طول انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از همان روز اول هرچه جبهه کفر و الحاق از جمله دشمنان خارجی و منافقین داخلی علیه انقلاب اسلامی نقشه کشیدند، به حول قوه الهی و رهبری ولی فقیه نقشه‌های آنان عاقبت به نفع انقلاب اسلامی تمام شد که نمونه‌های آن بسیار است.

آیت‌الله ممدوحی گفت: ما این شرایط را در دوران دفاع مقدس، فتنه‌های گوناگون دوره انقلاب، مانند فتنه 88 و دسیسه‌های دوران دوم خرداد شاهد بودیم که می‌خواستند انقلاب اسلامی را به زمین بزنند اما در نهایت رهبری ولی فقیه موجب شد اوضاع به نفع انقلاب اسلامی تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه از برکات انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: ولی فقیه به فضل و کمک الهی با توجه به اینکه متصل به منبع فیض حق تعالی است، توانست مسیر اسلام را هموار کند و این بدون توجهات حق تعالی به نظام ولایت فقیه ما امکان‌پذیر نبود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آرزوی طول عمر بسیار برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متذکر شد: هر فقیهی که جامع الشرایط باشد و در جایگاه ولایت فقیه بنشیند، با توجه به اینکه ولایت فقیه اتصال به فیض الهی دارد، مددهای غیبی الهی به او خواهد رسید.

آیت‌الله ممدوحی در خاتمه تاکید کرد: خداوند نگهدار انقلاب اسلامی ایران است که از طریق ولایت فقیه در جامعه اسلامی ما جاری می‌شود.