خاطره‌ لنکرانی از آخرین دیدار با آیت‌الله خوشوقت

 کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری درباره خصوصیات اخلاقی و بینش سیاسی آیت‌الله خوشوقت اظهار داشت: حضرت آیت‌الله خوشوقت از شخصیت‌هایی بودند که در هیچ قالبی نمی‌توان ایشان را محدود کرد و آیت‌الله خوشوقت با موقعیت علمی، اخلاقی و معنوی‌ای که داشتند و با وجود اینکه در جایگاهی بودند که در عداد مراجع به شمار می‌آمدند اما نسبت به انقلاب اسلامی و رهبری آن چه در زمان حیات حضرت امام و چه در زمان زعامت رهبر معظم انقلاب همواره مراقب بودند که شأنی جدای از رهبری برای خود قائل نشوند.
 
به گزارش رجانیوز، لنکرانی تصریح کرد: آیت‌الله خوشوقت همیشه به نزدیکان خود توصیه می‌کردند آن چیزی که خط فاصل بین سعادت و شقاوت است، گذشتن از خود و فدا کردن خود برای اسلام عزیز و پرچم‌دار آن است که در عصر ما رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.
 
سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با فارس خاطرنشان کرد: ضایعه درگذشت آیت‌الله خوشوقت مصیبت بزرگی است و انشالله ما قدردان این شخصیت‌ها باشیم و اینگونه نباشد که در فقدان آنها به مجیزگویی بپردازیم بلکه باید در حیات‌شان نیز از محضرشان استفاده کنیم.
 
وی افزود: شخصیت‌هایی همچون ایشان حقیقتاً گوهرهای نایابی در عصر ما هستند که با بصیرت الهی راهگشای مردم می‌شوند.
 
** خاطره‌ای از آخرین دیدار لنکرانی با آیت‌الله خوشوقت
 
لنکرانی با اشاره به خاطره‌ای از آخرین دیدار خود با آیت‌الله خوشوقت ادامه داد: در آخرین نوبتی که بنده خدمت ایشان مشرف شدم، ضمن کسالتی که داشتند وقایع روز را با جدیت دنبال می‌کردند و تأکیدشان این بود که در همه صحنه‌ها باید نگاهمان به رهبر معظم انقلاب باشد.
 
لنکرانی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خوشوقت می‌گفتند که صرفاً نظر مقام معظم رهبری باید برای شما شاقول و شاخص عمل باشد و در فضاسازی‌هایی که دیگران ایجاد می‌کنند تا مصلحتی را به نظام تحمیل کنند، باید تلاش‌تان این باشد که چنین فضایی را بشکنید و کاری کنید که زمینه نظر رهبری اجرایی شود.