آیت‌الله جنتی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نقل قولی از یکی از بزرگان در مورد آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ در خصوص مقام معظم رهبری می‌فرماید «آیت‌الله خامنه‌ای سپهسالار لشکر مولایمان صاحب الزمان (عج) هستند».
  آیت‌الله احمد جنتی شنبه شب در آیین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال اصفهان با اشاره به اینکه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر می‌شود بسیاری از مشکلات در کشور را حل کرد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهد با بسیاری از وطن فروشی‌ها،‌ فتنه‌گران و فتنه برخورد کند.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین امر به معروف ما ولایت فقیه است، تصریح کرد: مهم‌‌ترین منکر امروز ما تضعیف اسلام و ولایت فقیه است،‌ بزرگ‌ترین امر به معروف وحدت است و بزرگ‌ترین منکر اختلاف و تفرقه است.
وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران با فتنه به دنبال ایجاد تفرقه در کشور بودند، اظهار داشت: در زمان فتنه بسیاری از بی‌بصیرتان و آنانی که عقلشان در چشمشان بود مانند جنگ احزاب عمل کردند و فضا مانند آن جنگ شد و آنها همه از مشارکت تا مجاهدین با یکدیگر برای این فتنه و اختلاف افکنی‌ها ائتلاف کردند.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه سران فتنه در آن زمان هر کسی با آنها در برابر نظام می‌ایستاد را از خود می‌دانستند، تصریح کرد: آنها بسیاری از مسائل را نتوانستند بفهمند و نتیجه این نفهمیدنشان فتنه‌ای بود که برپا کردند.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با هدایت الهی و فرزانگی کشور را از فضای فتنه نجات دادند، اظهار داشت: من با تمام وجودم از رهبر فرزانه انقلاب برای مدیریت کشور و انقلاب در زمان فتنه تقدیر می‌کنم و این در حالیست که امروز بزرگ‌ترین امر به معروف ما ولایت فقیه است و بزرگ‌ترین منکر ما مخالفت با ولایت فقیه است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به نقل قولی از یکی از بزرگان در خصوص امام خامنه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این عالم بزرگ در خصوص مقام معظم رهبری می‌فرماید «آیت الله خامنه‌ای سپهسالار لشکر مولایمان صاحب‌الزمان (عج) هستند».
وی افزود: مقام معظم رهبری با شجاعت توانستند در دل فتنه‌ای بروند که خیلی‌ها در داخل و خارج دل به آن برای خاتمه کار انقلاب و ولایت فقیه بسته بودند و ایشان با سخنرانی‌ها، بصیرت بخشی‌ها و موضع‌گیری‌های آگاهانه آرام آرام کاری کردند که از آن شرایط عبور کردیم.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه امروز با مدیریت‌های مقام معظم رهبری شعله فتنه فروکش کرده است، تصریح کرد: البته باید این را مدنظر داشته باشیم که دشمن بیکار ننشسته و این در حالیست که نفس‌های الهی این مرد بزرگ و جانفشانی‌های بچه‌های بسیج و حزب‌اللهی‌ها همه دست به دست هم داد تا مبادا خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.
وی اضافه کرد: یکی از معضلات امروز ما وقت‌کشی در قوه قضائیه و خدمترسانی به مردم است و این در حالیست که برخی‌ها در داخل کشور از خدا نمی‌ترسند اما از افکار عمومی به شدت هراسانند.

*ضعف‌های اخلاقی و‌ رفتاری از کنار زدن قرآن نشأت می‌گیرد
آیت‌الله احمد جنتی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند حالا که انقلاب شده باید زندگی مرفه و آرامی داشته باشند، اظهار داشت: امروز در سطح کشور دچار مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که باید سعی شود این مشکلات برطرف شود.
وی اظهار داشت: باید مشکلات عمده و اساسی را پیدا کنیم و استعدادهایمان را برای رفع آن مشکلات صرف کنیم و نباید بگذاریم این مشکلات در جای خود بمانند چون ممکن است مضاعف شوند.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی، مشکل رابطه انسان با خداست، تصریح کرد: ضعف‌های اخلاقی،‌ رفتاری، فکری و عملی به یک معنا از کنار زدن قرآن نشأت می‌گیرد که اگر این ضعف‌ها در رابطه با خدا و قرآن برطرف شود به طور حتم دیگر مشکلات نیز برطرف می‌شود.
دبیر شورای نگهبان وجود نیروهای صالح در تمام صحنه‌ها را لازم برشمرد و افزود: نیروی صالح نیروی معتقد به خداست و جامعه ما باید جامعه‌ای باشد که بتواند چنین نیروهایی تربیت کند و اگر این نیرو‌ها در جامعه ما پرورش یافتند دیگر نمی‌گذارند مشکلات بر ما فشار بیاورد.
وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده‌ پیروزی در برابر دشمن را به حامیان خود داده است، تصریح کرد: شما همین تاریخ 30 ساله انقلاب را نگاه کنید،‌ پیش از انقلاب یک عده جوان مسلمان دست خالی و ضعیف از نظر امکانات به صحنه آمدند و توسط آنان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و شما در آن زمان می‌بینید که چه قدرت‌هایی در برابر همین جوانان ایستاده بودند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه دنیا زدگی یکی از مشکلات امروز‌ به شمار می‌رود،‌ اظهار داشت: در زمان انتخابات یک عده می‌گویند ما باید کرسی‌های مجلس را اشغال کنیم و برای این هدف هزینه‌های زیادی را از راه‌های گوناگون و بعضی اوقات از راه‌های نامشروع تامین می‌کنند و بعضی از آنان نیز با همین هزینه‌ها قصد خدمت کردن به مردم و نظام را دارند اما این درست نیست چراکه خدمت کردن از هر راهی مورد رضای خدا نیست.
وی اظهار داشت: عده‌ای از حالا ‌فکرهایی برای ? تا ? سال آینده برای اشغال برخی کرسی‌ها کرده‌اند.
آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه امروز آن کسانی که در دوران قدرتشان آزادی‌های نامشروعی را به جامعه تحمیل کردند، نفرین می‌کنیم، تصریح کرد: از آن زمانی که یک شخص دارای مقام در کشور ما آن حرف‌ها را راجع به حجاب زد، مومنین گفتند خدا او را لعنت کند که چادر را از سر دختران ما برداشت و همان بحث‌ها ادامه پیدا کرد تا امروز کار به اینجا رسیده است.
آیین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال اصفهان در جوار مزار مقدس 7 هزار و ??? شهید انقلاب اسلامی برگزار شد.
انتهای پیام/آ10/ک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907171724